Amigurumi – White Rabbit

Såhär lagom till påsk har han flyttat in hos oss Den Vita Kaninen

Kära nån ! Jag är sen…

Jag virkade efter ett mönster som jag köpt hos K and J Dolls och det var sådär medelsvårt. Jag använde bomullsgarn och virknål nr 3 så kaninen blev inte så stor vilket också innebar att det blev otroligt pillrigt att virka vissa delar.

Det som jag tycker är svårast är att få till själva formen när man stoppar och syr ihop.

Men det är ROLIGT!

Nu står han här – lite högdragen – och väntar på Alice…

2 kommentarer

Filed under Amigurumi, Link Party, Virkat

2 responses to “Amigurumi – White Rabbit

  1. I loove amigurumi. You did such a wonderful job on the bunny, so adorable!

Kommentera

