Glad Påsk – Happy Easter – Vrolijk Pasen – イースターおめでとう

När jag startade den här bloggen för några veckor sedan trodde jag inte att så många skulle titta in. Nu har jag haft över 1000 besök – fantastiskt tycker jag även om det kanske inte verkar så mycket jämfört med andra. Jag vet att jag har engelska och amerikanska och japanska (Hugs to Yuri) besökare och även besök från Holland (Hello Toos!)  Det är så roligt när ni kommenterar – fortsätt med det, snälla!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

