Resekamrat 1 – färdig!

Sydde efter fin ”tutorial” hos Amy Butler denna portfolio – jag tänker ha den full med viktiga papper när vi åker bil till Italien om 4 veckor

Här är alla delar utskurna – jag använde mig av två kökshanddukar från Lagerhaus. I stället för kartong som stabilisator använde jag plastbitar från en gammal skrivbok.

Här har jag kommit halvvägs, jag har sytt fickorna och dekorationer till framsidan

Färdig! Utsidan med knytband

och insida med två fickor på var sida, pennficka i mitten och två stora fickor för papper under de små fickorna på varje sida. Nedan detaljbild av dekorationer och pennficka

1 kommentar

Filed under Sytt, Väskor

One response to “Resekamrat 1 – färdig!

  1. Men oj, vad fint! Mycket praktiskt också, kul när det blir så snyggt:)
    Kram Annika

Kommentera

