Ny termin – ny arbetsplats

Ja, det är ju inte alltid så förstås, men just i år har jag bytt två arbetsplatser i olika delar av skolan till en. Ganska skönt att ha allt samlat på  ett ställe men väldigt jobbigt att ställa allt i ordning. Mitt nya arbetsrum ligger i en gammal del av skolan och allt är väldigt 50-tal

Här en detaljbild av det fina golvet

min fina skrivbordslampa

och min egenhändigt tillverkade minirullgardin som jag sydde häromkvällen. Bra att kunna dra ner och täcka rutan i dörren. Jag pressade sidorna med fållband, sydde 8 smala kanaler längst ner som jag fyllde med långa blompinnar för att få lite tyngd och till sist en draghank med stor nyckelring i mitten.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Inredning

Kommentera

