Nya ideér

Nu har jag virkat klart min andra filt till vardagsrummet (bild kommer)  och samtidigt virkade jag en annan kant till min ”monstermormorsfilt” eftersom jag inte riktigt blev nöjd med den förra (bild kommer på den också) Fastän jag virkat så mycket – eller kanske just därför- sa har jag nu extremt mycket restgarner i små kvantiteter. Jag surfade runt litet och hittade detta

Yvestown Blog finns beskrivningen och jag tänkte mig en kudde med klarröd bas dvs det som är vitt ovan ska bli rött…

Lämna en kommentar

Filed under Inspiration och ideér, Mormorsrutor, Virkat

Kommentera

