Min lördag – My Saturday

Jag tittar på mina fina blommor – looking at my beautiful flowers

Läser lite i min nya deckare – Reading my new Elisabeth George book

Virkar på filtens kant – Crocheting the blanket border

Fixar lite med middagen – Preparing for dinner

Bakar lite ”mat”bullar med basilika, ost och solrosfrön – baking some buns with basil, cheese and sunflower seeds

Till maten ska jag använda alla de här kryddorna och en massa citron – making the dinner I am going to use all this herbes and a lot of lemons

Nya recept ska prövas, jag har hittat dem på Zetas hemsidaI am going to test a lot of new recepies

Så ska vi förstås testa nya vinet SatellitWe  are going to drink this vine tonight

En helt OK lördag! A lovely Saturday!

1 kommentar

Filed under Allmänt, Böcker, Hemma hos oss, Recept, Virkat

One response to “Min lördag – My Saturday

  1. Your Saturday certainly looks wonderful…tasty and beautiful! xx

Kommentera

