Sjalen Ingrid på gång

Jag har börjat med ännu en ny sjal (den rosa vilar ett tag). Jag hittade mönstret på sjalen Ingrid här, på fina bloggen Stick å brinn. Eftersom jag inte alls är bra på mönsterstickning har jag repat upp och börjat om minst 10 gånger.

Jag köpte garnet Linje 135 på trevliga butiken Perssons garn här i Umeå och jag har redan börjat på nystan nummer två

och som sagt, efter många om och men har jag faktiskt lärt mig mönstret utantill.

Lämna en kommentar

Filed under Länkar till fina mönster, Sjalar, Stickat

Kommentera

