Hela helgen i bilder

Vi har tvättat, strukit och bytt alla soff- och schäslongklädslar

här ena schäslongen med en av förra årets virkade kuddar

i soffan min absoluta favoritkudde

jag fortsätter med mina garnrester

här ligger de på randiga filten från i fjol

nu har jag fått ihop nästan 60 rutor i en massa färger

jag blöter och blockar efter hand

Translation; This weekend in pictures – we washed, ironed and changed both the sofa and chaislong clothing. The pillows and the blanket are from last year and I am working with my new blanket, almost 60 squares in a lot of colors done!

1 kommentar

Filed under Hemma hos oss, Virkat

One response to “Hela helgen i bilder

  1. Pingback: Mitt första försök att använda Zemanta « leloberg

Kommentera

