TÄVLING!

eller kanske ska jag kalla det en utlottning. I alla fall firar jag att min besöksräknare visar mer än 100 000 besök!

Det här är vad du kan vinna

En härva Merino Extrafine Lace från Tedman&Kvist i färgen mörkt mossgrön (ja, jag vet att det ser ut som brunt på bilden men färgen heter mörk mossgrön) + ett par helt nya rundstickor i bambu storlek 3,5

Om garnet kan man läsa följande:

TK Merino Extrafine Lace 2/28

Tunt och starkt sjalgarn i finaste merino-ull.

Varufakta:
100% Merino ull
100 gram/härva – 1400 meter.

Stickor nr 3-3½ mm.

Tvättråd: Handtvätt 30 grader, tvättas separat, plantorkning.

Garnet är värt 125:- och stickorna 119:-

För att delta i utlottningen – lämna en kommentar och (om du har en blogg) länka till tävlingen. Tävlingen avslutas den 9 januari och jag drar då en vinnare och skickar vinsten direkt.

12 kommentarer

Filed under Tävling

12 responses to “TÄVLING!

  1. Så klart att jag vill vinna det bruna garnet som du kallar mörkt mossgrönt, det spelar ingen roll vad det är för färg bara jag har tur att vinna garnet eller bambustickorna, jag har aldrig stickat med bambu men har länge önskat mej det.
    Grattis till det stora besöksantalet och lycka till i fortsättningen.
    God fortsättning på det nya året.
    Jag länkar till min blogg på Panduro

  2. Nilla

    Är gärna med, garnet ser ut att ha en fantastisk texture!^^

  3. Vill gärna vara med. Färgen skulle passa fint till min vinterkappa.

  4. Elaine Lindkvist

    Grattis!!!!!!!
    Det skulle vara trevligt att prova bambustickor och jag tror att garnet skulle passa perfekt till dotterns vinterkappa.
    Hon fyller 35 i slutet av januari så det vore väl en fin present.
    Jag har ingen egen blogg men följer din.
    mvh/Elaine

  5. Pingback: Glöm inte bort! | Husflit

  6. Absolut en värmande sjal i dubbelt garn nu när vinterviddarna viner.Troligtvis skulle jag förära en vän den.
    Så roligt att du lottar ut något.Jag tror jag skall göra något i tid före Alla Hjärtans dag.

  7. Är gärna med och vill vinnna och sticka en sjal

  8. Pingback: Kom i håg lotteriet! | Husflit

  9. Pia

    Vill mer än gärna ha en chans att vinna ditt mossgrönbruna garn. Låter som en härlig färg!

  10. Kicki

    Jag är gärna med, med en lott
    och hoppas på att få ta del av fin pott/Kicki

  11. Pingback: Ikväll är det dags att dra en vinnare – passa på | Husflit

  12. viveca holmgren

    måste försöka vinna smile
    det blir en lott

Kommentera

