Inspiration

Den kan komma lite då och då – inspirationen

det började med att jag fick en fin rysk docka

sedan köpte jag fint bomullsgarn till extrapris hos Torgstenen

sedan tittade jag lite på våra fina tulpaner på köksbordet

och till sist läste jag finfina bloggen Attic 24 och såg den här underbara filten

                                          picture borrowed from Attic 24

Så nu tror jag att jag kanske vet vad mitt nästa projekt ska bli…

Lämna en kommentar

Filed under Inspiration och ideér, Virkat

Kommentera

