Pretty Pret

Jisses, vad jag är dålig på att blogga! Just nu går allt i racerfart – på söndag åker vi på tre veckors semester och jag måste göra klart ALLT innan dess. Jobba, packa, ordna…

Men idag hade jag i alla fall tid att cykla till stan (i ösregnet) och köpa en klänning

Det är INTE jag på bilden, tyvärr men klänningen hänger här hemma nu. Från Pret köpt på Pagelle.

PS! Jag har också stickat en sjal – bilder kommer i morgon…

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Shopping

Kommentera

