Jag virkar faktiskt ibland också

Nu när jobbet börjat igen finns det verkligen inte mycket tid att handarbeta men i helgen har jag virkat ett gäng sådan här

Jag och mina arbetskamrater håller på att gemensamt virka en babyfilt till en nyfödd baby. I fredags la vi ut alla rutorna och då upptäckte vi att det fattades en hel del för att filten ska bli stor nog. Rutorna är VÄLDIGT små! I alla fall fick alla uppdraget att virka som sjutton i helgen så får vi se var vi hamnar idag? Jag hann i alla fall med 40 st!

Lämna en kommentar

Filed under Mormorsrutor, Virkat

Kommentera

